logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:
יש להקליד את המילה המופיעה בריבוע:

פרסום ממומן בגוגל


כולנו יודעים שאת גוגל צריך לשכנע. הרבה מאוד אתרים הנמצאים ברשת כלל לא זוכים להגיע לחשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים רק משום שגוגל עדיין לא ירד לעומקו של האתר ולא הבין עד כמה הוא נחוץ וחשוב עבור הגולשים.

הבעיה היא שלא כולם מכירים את הכללים המדברים על 'ליבו' של גוגל. גם בוני אתרים שיודעים לעצב באופן מרשים ומושך אתרים, לא בהכרח ידעו מה עליהם לעשות על מנת שגוגל יציע דווקא אותם כאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו שירות שהאתרים הללו מציעים. בדיוק לשם כך קיים השירות של קידום אתרים.

ישנן שתי אפשרויות עיקריות לקידום אתרים.
יש את הקידום האורגני ויש את הקידום הממומן. אנחנו כאן על מנת להסביר למה ומתי כדאי להיעזר בקידום הממומן.

את גוגל צריך להאכיל בכפית


הקידום המסורתי והמקובל הוא הקידום האורגני. כלומר הקידום הטבעי והאפקטיבי ביותר. זהו קידום הנעשה באופן איטי אך עקבי כאשר המטרה היא לגרום לכך שגוגל אכן ישתכנע כי מדובר באתר נחשב והוא אמור לעלות בכל פעם שגולש יקליד בשורת החיפוש מילים דומיננטיות מתוך האתר.

אז נכון שזה הקידום היעיל והכון ביותר. כי אחרי הכול, הגולשים האינטליגנטיים יעדיפו בדרך כלל אתר שעולה באופן טבעי ולא אתר שמסומן כאתר ממומן. אך בכל זאת לא נוכל להתעלם מהצורך בקידום ממומן של אתרים כאשר במקרים רבים זו הדרך הבלעדית והטובה ביותר לאתרים רבים.

מי זקוק לקידום ממומן?


הקידום הממומן הוא קידום מהיר הרבה יותר מהקידום האורגני. הוא למעשה פרסום מידי. כך מביאים את המודעה הרצויה למיקום גבוה בגוגל וזה כמובן אמור להוביל לקליקים, לידים ופניות של לקוחות. (חשוב לציין שהתשלום של הפרסום הממומן הוא על פי קליקים של גולשים) הקידום הממומן מתאים במיוחד לבעלי עסקים שלא רוצים להתעכב עם הקידום האורגני ורוצים להתחיל להתפרסם באופן מידי. הם כמובן יכולים לשלב בין הקידום האורגני לקידום הממומן כאשר כך הם ירוויחו את שתי העולמות.

יש כאלה שבוחרים בקידום הממומן בתור פיילוט על מנת לבדוק האם אכן כדאי להם להשקיע בהמשך גם בקידום האורגני.
הפרסום הממומן מתאים גם לבעלי עסקים המוכרים מוצרים עונתיים וזקוקים לפרסום בעיתוי ספציפי.

הסיבות לקידום ממומן בגוגל:


נוכל לסכם את הסיבות העיקריות לפרסום הממומן בגוגל המוביל לכך שרבים אכן בוחרים בשיטה זו:
  • הרצון והצורך לראות תוצאות מידיות.
  • התשלום הוא על פי הקלקות.
  • האפשרות להגיע אל הלקוח ברגע הנכון עם המודעה הכי מתאימה לאותו רגע.
  • האפשרות לבצע פיילוט לאתר ולבדוק האם כדאי להשקיע בקידום אורגני.
  • האפשרות לעצור את הפרסום בכל זמן נתון או כאשר הגעתם למכסה החודשית.
בכל מקרה לצורך פרסום ממומן חשוב לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים שישפיעו על הגולשים ויובילו אליכם את הלקוחות הפוטנציאליים.



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609