logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:
יש להקליד את המילה המופיעה בריבוע:

טיפים לבניית אתר לחנות למוצרי ספורט


בשנים האחרונות עולם המסחר האלקטרוני הולך וגדל, וכמעט כל עסק שמכבד את עצמו מחזיק גם בחנות וירטואלית. לחנות וירטואלית יש יתרונות רבים: היא מאפשרת לכם להרחיב את קהל היעד, למכור ללקוחות בכל זמן ומכל מקום, לחסוך בעלויות כוח אדם ולהגדיל את המכירות.

לצד חנויות מקוונות בתחום האופנה, הטכנולוגיה והטקסטיל, תוכלו למצוא גם חנויות מקוונות למוצרי ספורט. אז אם גם אתם חולמים להקים חנות וירטואלית למוצרי ספורט, הנה לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח:

חנות ידידותית למשתמש

עליכם להבין שהסבלנות של הגולשים היא קצרה, ולכן אתר מסורבל ומבולגן יוביל לכך שהגולשים יברחו מהאתר ויכנסו לאתרים של המתחרים. חשוב מאוד שהחנות הוירטואלית שלכם תהיה נוחה לגלישה, שהניווט בה יהיה אינטואיטיבי עם היררכיה נכונה, ומעל לכל - שהאתר יהיה בעל עיצוב רספונסיבי. מחצית מהגלישה ברשת נעשית באמצעות המובייל, ולכן יש לוודא שהאתר מותאם לגדלי המסכים השונים - לטלפון הנייד, למחשב הנייח, למחשב הנייד ולטאבלט.

מידע מורחב על כל מוצר

לא מספיק לפרסם מוצר עם כותרת ותמונה אחת. על מנת שהגולש יתרשם כראוי מהמוצרים שלכם, חשוב שכל דף מוצר יכלול טקסט שמסביר את המטרה של המוצר, אופן השימוש בו והיתרונות שלו. בנוסף, הטקסט צריך לכלול את הפרטים הטכניים כמו מידות, עומס המשקל המקסימלי וכו. חשוב לשלב כמה תמונות מזוויות שונות של המוצרים, וישנן חנויות שמוסיפות אף סרטון קצר שממחיש עוד יותר את המוצר.

הצעת מוצרים משלימים

אחת הדרכים היעילות להגדיל את ההכנסות שלכם היא באמצעות מוצרים משלימים. הכוונה היא למוצר אחר שמשתלב עם המוצר אותו הגולש מעוניין לקנות. כך למשל, אם הגולש מעוניין לרכוש אופניים, כדאי בתהליך הצ׳ק אאוט להציע לו גם מנעול פרסה (מנעול שיאבטח בצורה הטובה ביותר את האופניים) בתור מוצר נלווה. רוב הרוכשים יזדקקו למוצר הנלווה, גם אם במהלך הקנייה לא היו מודעים לכך. כמו כן, ניתן לבצע מהלך שיווקי הנקרא ״שיווק מחדש״ (Remarketing). כך שגם כאשר הגולש יצא מהחנות הוירטואלית שלכם, יופיעו מולו באנרים באתרים בהם הוא גולש שיציעו לו את אותו מנעול פרסה המשמש כמוצר הנלווה. תפקידו של ״השיווק מחדש״ הוא לשכנע את הגולש לחזור לחנות שלכם ולבצע את הרכישה.

מיון מוצרי הספורט

חנות וירטואלית טובה היא כזאת שניתן למצוא בה בקלות את מה שמחפשים. כדאי מאוד למיין את המוצרים שלכם לפי קטגוריות שונות כמו תחומי ספורט (רכיבה על אופניים או ריצה), דרגת קושי (מוצרי אימון למתחילים או למתקדמים), וסינון לפי מוצרי ספורט המיועדים לאימונים בחוץ או לאימונים בבית. בנוסף לכך, יש לכלול מנוע חיפוש מתקדם שיאפשר לגולשים להקליד את המוצר שהם מחפשים, ולסנן את המוצרים לפי המחיר.

שיהיה בהצלחה.



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609