logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:

שיווק ופרסום לאתרים חדשים שעלו לאוויר




קיבלתם החלטה לבנות אתר חדש? טרחתם, עיצבתם, הכנתם תוכן והעליתם את האתר החדש לאוויר? מצוין!
עכשיו הגיע הזמן לפרסם ולשווק את האתר שלכם בצורה נכונה כדי לקבל מקסימום חשיפה לאתר החדש שלכם במינימום זמן.
במאמר הזה נעזור לכם להבין מהם הצעדים הנכונים בשיווק ופרסום של אתר אינטרנט חדש שזה עלה לאוויר ואיך אפשר לעזור לאתר שלכם להגיע למיקומים הראשונים בגוגל במינימום זמן.

שיווק דיגיטלי לאתר חדש – כבר בשלב האיפיון

פרסום ושיווק נכון של אתר אינטרנט חדש מתחיל הרבה לפני שהאתר החדש שלכם עולה לאוויר, כבר בשלב האיפיון.
שיווק דיגיטלי נכון לאתרי אינטרנט חדשים שעולים לאוויר מתחיל במספר פעולות ראשוניות שצריך לבצע כבר בשלב האיפיון:
  • מחקר מילות מפתח תוכן האתר שלכם חייב לכלול מילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. יותר מכך שמילות המפתח צריכות להיות מוטמעות בדפי האתר שלכם, הביטויים עצמם צריכים להיות מדויקים ביותר, בדיוק לפי צורת החיפוש הפופולארית של המשתמשים בגוגל. לצורך כך תוכלו להיעזר בכלי המפורסם של גוגל ADS – מתכנן מילות המפתח אשר זמין לכל המפרסמים במערכת הפרסום הממומנת של גוגל בלינק כאן : https://ads.google.com/intl/iw_il/home/tools/keyword-planner/
  • היררכיה נכונה במסגרת בניית האתר ותהליך האיפיון שלכם כדאי מאוד לשים לב להיררכיה של דפי האתר. ההמלצה הרשמית של מיטב המשווקים והמקדמים בעולם הדיגיטל הוא לבנות אתרים רחבים ושטוחים, אתרים שלמעשה ניתן להגיע כמעט לכל דף באתר על ידי שני קליקים בלבד. כך מרבית התוכן נגיש לגולשים בלי צורך לעבור מסכת ייסורים בכדי למצוא את התוכן שהגולש מבקש לקבל.
  • שימוש בתמונות וסרטונים חשוב מאוד לשלב באתר האינטרנט החדש שלכם כמה שיותר תמונות וסרטונים אשר יעשירו את התוכן הטקסטואלי באתר ויעניקו לו יותר עניין וצבעוניות. חשוב לשים לב לשני דגשים בהקשר הזה: תמונות שעולות לאתר חייבות לעבור כיווץ כך שלא יכבידו על זמני הטעינה ויהיו כמה שיותר קלות משקל בעת עליית האתר. סרטונים מומלץ מאוד להעלות ראשית ליוטיוב ומתוך יוטיוב למשוך לינק להטמעה כך שהסרטון לא יכביד על שרתי האתר שלכם שאינם מיועדים במקור להרצה של סרטונים כבדים.

שיווק האתר שלכם לאחר העלייה לאוויר


האתר שלכם עלה לאוויר? מצוין!
עכשיו הגיע הזמן להתחיל ולפרסם אותו במגוון דרכים ופלטפורמות כדי להביא כמה שיותר טראפיק איכותי לאתר שלכם. אז הנה 3 פעולות שכדאי לכם לעשות:
  • רישום לאינדקסים ופורומים שונים
    ברגע שאתר האינטרנט שלכם עלה לאוויר, גוגל עדיין לא מכירה אותו מספיק ולא סומכת עליו כאתר רציני ומהימן. לכן, אם אתם רוצים שגוגל תתחיל להתייחס ברצינות לאתר שלכם, כדאי מאוד להתחיל ולפרסם את הקישור לאתר שלכם במגוון אינדקסים ופורומים חינמיים. ברשת קיימים מאות אינדקסים של אתרים ועסקים אשר מציעים רישום בחינם של אתר האינטרנט שלכם יחד עם הטמעת לינק לדף הבית של האתר שלכם. הדבר הזה טוב לכם משתי סיבות: גוגל תבחין בכך שיש יותר קישורים שמפנים אל אתר האינטרנט שלכם וציון הסמכות שלכם בגוגל יתחיל לעלות כך שניתן היהי בהמשך הדרך לקדם את האתר שלכם אורגנית בגוגל מהר ויעיל יותר. גולשים יתחילו להגיע אל האתר שלכם מאותם קישורים שמסתובבים בכל הפורומים והאינדקסים בהם תטמיעו את הלינק לדף הבית של האתר שלכם. כל אותם גולשים יגבירו את כמות התנועה לאתר ויתנו לגוגל אינדיקציה נוספת שהאתר שלכם איכותי ומעניין מספיק כדי להתחיל ולהציב אותו בתוצאות חיפוש גבוהות יותר.
  • פרסום האתר שלכם ברשתות חברתיות
    מומלץ מאוד לקחת את הקישור שמוביל לאתר האינטרנט שלכם ולהתחיל להדביק ולפרסום אותו ברשתות חברתיות כאשר פייסבוק כיום היא המקום הכי נכון לעשות זאת. ניתן לפרסם את הקישור לאתר שלכם בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, בעמוד הפייסבוק הרשמי של העסק שלכם, בפרופיל הפרטי שלכם ושל קולגות ובני משפחה. ככל שיותר תנועה תיכנס אל האתר שלכם מרשתות חברתיות – גם גוגל תבין כי האתר שלכם הופך פופולארי יותר ויותר וגם גולשים נוספים ייכנסו אל האתר שלכם ואף חלקם יבצעו רכישה או השארת פרטים במידה וימצאו את האתר שלכם רלוונטי לצרכים שלהם.
כמו שראינו בטיפים ששיתפנו אתכם, העלאת אתר חדש לאוויר היא תהליך שכדאי ללוות בצורה מקצועית החל משלב האיפיון ועד לפרסום הראשוני בעת העלייה לאוויר. עבודה נכונה יחד עם פרסום בפלטפורמות רלוונטיות יכול להזניק את האתר שלכם לקדמת הבמה מהר הרבה יותר מכפי שתכננתם.
מאחלים לכן המון המון הצלחה!



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609