logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:

סיימתם לבנות אתר? זו העת לבחור משרד פרסום דיגיטל!




בניית אתר היא כמו בנייה של בית לעסק. זה לוקח זמן, זה דורש מחשבה וכשהתהליך מסתיים (ובעצם הוא לא ממש מסתיים מתישהו) עומד מול העיניים שלכם נכס דיגיטלי שיש בו מלא פוטנציאל. זה הזמן לבחור משרד פרסום דיגיטל שיוכל ללוות אתכם בחלק החשוב של השקת האתר, לדאוג שהוא יגיע למקומות הנכונים במנוע החיפוש של גוגל ולהביא לכם את התוצאות שראיתם מול העיניים כשהתחלתם לבנות את האתר.

אבל רגע, אי אפשר לפרסם את האתר לבד?


אז זהו, שאפשר לקחת את האתר שבניתם והשקעתם בו כל כך הרבה כסף ועבודה ולהתחיל את המסע שלו לגמרי לבד, אבל ברוב המקרים התוצאות יהיו חלקיות בלבד. אנשי מקצוע כמו שתמצאו במשרד פרסום דיגיטל מקצועי, מנוסה ויצירתי, יוכלו לקחת את התהליך לידיים שלהם ולתת תשומת לב גם לדברים הקטנים שאנחנו כאנשי עסקים עסוקים לא תמיד חושבים עליהם. מפילוח נכון של מילות המפתח ומחקר מתחרים דרך כתיבת תוכן לבלוג בצורה הנכונה והטובה ביותר לפי כללי מנוע החיפוש של גוגל ועד לקמפיינים לקידום האתר בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות – משרד פרסום דיגיטל יוכל לבנות עבורכם תוכנית פעולה שרואה את כל הצרכים של העסק ומשתמשת באתר בחוכמה. למרות שמדובר בעוד הוצאה, לרוב זו הוצאה שתחזיר את עצמה – אם העבודה תיעשה בצורה מקצועית ומדויקת.

לא מבזבזים כספים, סתם


אחד הדברים הכי בולטים אצל בעלי עסקים שמנסים לקדם את האתר שלהם לבד, הוא ההוצאה הכספית הלא מבוקרת על קמפיינים ממומנים, בגוגל ובפייסבוק. האתר החדש יוצא לאור והם משיקים אותו ומשקיעים כסף בפרסום ממומן, אבל מגלים שהקמפיין עלה הרבה והניב מעט לידים. אנשי מקצוע שמנהלים קמפיינים באופן קבוע ומתוך הכרות עם כל הרבדים, יכולים לחסוך לא מעט מתקציב הפרסום המוקדש לקידום האתר. הם מדייקים בצורה הכי טובה את קהל היעד, הם כותבים קופי שמוכר ומניע אנשים להיכנס לאתר ובודקים את הנתונים והסטטיסטיקות מאחורי כל קמפיין. למשרד פרסום דיגיטל יש אחריות כלפי הלקוחות – לבדוק, לחקור, למצוא פתרונות ולשפר כל הזמן את התוצאות בלי להוציא כספים מיותרים.

אסטרטגיית תוכן, אסטרטגייה להצלחה


אסטרטגיית תוכן – זה מונח שהרבה אנשי עסקים שומעים ברקע אבל לא ממש מבינים במה מדובר. אסטרטגיית תוכן כוללת את כל התכנים בעסק שאמורים לקדם את האתר ולהוביל אנשים להיכנס אליו, להירשם לעדכונים, לפנות ליצירת קשר או לקנות מוצרים בחנות האתר. האסטרטגייה הזו מבוססת על המון נתונים שונים, מאבחון של קהל היעד והבנה עמוקה שלו ועד לחיפוש אחר הנושאים הכי חמים שעליהם צריך לכתוב. מומלץ להשתמש במשרד פרסום דיגיטל שיודע לבנות אסטרטגיית תוכן שלמה סביב קידום האתר, לכתוב ולפרסם את התכנים – ולחסוך כך הרבה טרחה, כסף וזמן. השקת אתר חדש היא חגיגה גדולה, אבל זו חגיגה עמוסה בשאלות חדשות על שיווק, פרסום וקידום בהמון רשתות ופלטפורמות שונות. זה הזמן לקחת משרד פרסום דיגיטל שילווה אתכם בתהליך ויביא לתוצאות שעליהן חלמתם.



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609