logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:

איך תבנו חנות אינטרנטית מצליחה




חנות אינטרנטית היא אחד הטרנדים הכי חמים כיום בעולם המכירות והאון ליין. הפנטזיה הזו שאם רק יהיה לי אתר ובו חנות אוכל לשבת רגל על רגל והמכירות ייעשו מעצמם, גורמת לאנשים לרוץ ולהקים אתרים, להשקיע משאבים ולראות את החלום נמוג בעודו באיבו.

הקמת חנות און ליין אינה דבר של מה בכך ונדרשת השקעה הן חשיבתית, הן כספית והן תפעולית. השלב הראשון הוא הקמה של פלטפורמה אשר תייצג את כל המערכת העסקית והשיווקית. מאחר שאין לאתר אפשרות לעמוד בפני עצמו נדרשת חשיבה אסטרטגית על מהות המותג, הנראות שלו והמסרים השיווקיים והמכירתיים. אותם מסרים שיעברו לאורך כל המותג יעברו גם באתר ויסייעו בהצלחת המכירות.

כאשר מבקשים לייצר אתר חכם ואפקטיבי חשוב לדאוג שהוא יתבסס על אפיון מדויק של ממשקי משתמש ועל קונספט שיווקי אחיד, תוך שילוב כלל מערכות ניהול התוכן והמידע של העסק. האתר חייב לשלב בצורה מיטבית אלמנטים של עיצוב, חווית משתמש וממשק לקוחות יעיל, קל וידידותי. לפרטים ומידע, היכנסו

הנראות של האתר היא הבייסיק, אתר שנראה טוב, מושקע ומדבר את השפה העיצובית ישאיר את הלקוח מעבר לכמה שניות שהן קריטיות להמשך. כאשר הגולש מבין לאן הוא הגיע ומה הוא אמור לקבל קל לו יותר להישאר ולהמשיך לגלוש ובסופו של דבר גם לפתוח את הארנק ולמלא את עגלת הקניות.

האתר חייב לדבר בשפה ויזואלית אשר מוכרת ללקוח, חובה לשלב את צבעי המותג, להוסיף תמונות אוירה איכותיים המעבירים את המסרים הנכונים. דיסוננס עיצובי יגרום חוסר נוחות ויעביר מסר לא נכון ללקוחות. לכן, כאשר הלוגו בולט, השפה הגרפית אחידה והמוצרים מוצגים בחלון ראווה מכובד ומכבד, גלריה של צילומי פקשוט איכותיים עם הסברים מפורטים על המוצר ועל יתרונותיו, מומלץ שהאתר יהיה נגיש בצורה הולמת ושיהיה תקנון מסודר והסברים מפורטים על שירות הלקוחות, החזר כספי וכל מה שעסק רציני מחויב לו. אלמנטים אלה מסייעים לגולש להוריד את המגננות, הוא מבין שזהו אתר אמין ואיכותי ומתחיל בתהליך הרכישה.

אך גם כאן התהליך לא ממש מגיע לסיומו. תהליך ההתרשמות ובסופו של דבר הרכישה ימשיך אך ורק אם ללקוח קל וידידותי להמשיך, נתיב המכירה חייב להיות ברור ומובן בלי הרבה מעצורים בדרך להשארת מספר כרטיס האשראי וביצוע הרכישה במלואה. אפשרויות החיוב חייבות אף הן להיות מגוונות ומפורטות בבירור, הכל במטרה להעניק ללקוח תחושה שהוא חשוב והעסק ממש רוצה שהוא יהיה לקוח שלו ומעריך את השקעת הזמן והכסף.

חשוב לציין כי גם אם האתר מושקע ומושלם והמכירות מתבצעות באופן שוטף, אסור לנוח על זרי דפנה. העסק חייב להיות עם אצבע על הדופק ולהשקיע בתחזוק, בשדרוג מתמיד ובשיווק האתר בפלטפורמות שיווקיות נוספות, כל עסק בהתאם ליכולות ההשקעה הכספית שלו. ניתן להשתמש ברשתות החברתיות, במשפיענים ומובילי דעה, אפשר לשלב מאמרים מקצועיים ולדאוג שהטראפיק יגיע באופן קבוע לאתר. לפרטים ומידע, היכנסו - https://www.e-shop.co.il/article/איך-פותחים-חנות-באינטרנט



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609