logo
home
שם:
טלפון:
אימייל:

למה נוחות הגלישה בחנות הווירטואלית שלכם היא חשובה כל כך




האם חשבתם פעם מהו הדבר אשר יהפוך את הגולשים שלכם לרוכשים? מה יגרום להם להיות לקוחות משלמים ולא רק אנשים שהקליקו בגוגל את שם העסק או ביטוי כלשהוא ונכנסו אל האתר שלכם? נוחות הגלישה היא אחד מהדברים המשפיעים ביותר על יחסי ההמרה של חנויות וירטואליות ולא רבים מודעים לכך מספיק. בעת הבנייה של החנות המקוונת עבור העסק שלכם, מומלץ כי תשימו דגש על הכיף שבגלישה באתר שלכם, החוויה שהוא מייצר עבור מי שגולש בו ואיך אתם יכולים לשדרג אותה באופן מתמיד, כך שהלקוחות הוותיקים ימשיכו לחזור אליכם שוב ושוב.

כיצד העיצוב של אתר האינטרנט משפיע על ההחלטה של הלקוח – לקנות או לא



כאשר אתם פונים לחברת לבניית אתרים ומבקשים שייצרו עבורכם חנות אינטרנטית כדאי שתדעו – היא לא חייבת להיות בהכרח דומה לחנות אינטרנט של עסק מצליח אחר מאותו הענף. אמנם כדאי לשאוב השראה מאתרים של מתחרים ובאופן כללי מוטב שתכירו את העסקים הדומיננטיים בתחומכם, אבל אין לכם עירבון לכך ששימוש בגרפיקה או אולי בפונט בתוכן של אתר מצליח, יעשה את אותה העבודה עבור העסק שלכם. גולשים הם קבוצה חמקמקה ומאוד דינמית ולכן הדבר הכי חשוב זה להשקיע כמה שיותר בניווט נעים, בוויזואליות נכונה וכמובן – בתוכן איכותי שמעניק ערך לגולשים. גוגל מחפש בדיוק את הדברים הללו וכאשר האתר יביא תנועה ראשונית, בנוסף לעבודת קידום אתרים מושכלת שתתבצע, עד מהרה תוכלו לקצור את הפירות ולמצוא אותו באחת מהתוצאות הראשונות במנועי החיפוש, בביטויים תחרותיים. אם לגולשים יהיה נעים לגלוש, עד מהרה הם יגיעו אל הקופה וירכשו מכם את השירות שאתם מציעים להם.

כמה טיפים לעיצוב אתר אינטרנט בכלל וחנות וירטואלית בפרט



ניווט בתוך חנות אינטרנט, בין אם יש לעסק הזה חנות פיזית ובין אם הוא מבוסס אך ורק על האונליין, צריך להעניק אינפורמציה מיטבית באשר לאופני השימוש האפשריים במה שיש לחנות הזו להציע, כמו גם ביצוע של פעולות בקלות יתרה. שימו לב לכמה "כללי עיצוב" שמסייעים להגדלת המכירות:
  • צרו "תפריט" ברור לאתר. תנו לגולשים שלכם להבין בתוך כמה שניות מהכניסה לאתר, את התוכן העיקרי שממתין להם בתוך הקטגוריות השונות שלו.
  • תוכן איכותי, כזה שמעודד מכירה ונותן לגולשים להרגיש שהם הגיעו לעסק ברמה גבוהה. זה מתחיל בשילוב ביטויי מפתח כבר בתפריט, דרך המאמרים ועד לתיאור המוצרים. ההקפדה על התוכן היא קריטית.
  • התאימו את האתר לאלגוריתם של גוגל וערכו אופטימיזציה תמידית. מה זה אומר? בקשו מהחברה לבנייה וקידום האתרים שלכם, דו"חות מסודרים באשר לנתוני המכירות וההצלחה של האתר ושנו אותו בהתאם לצרכים.
ככל שתיטיבו לערוך מחקר מקדים באשר למכנים המשותפים של קהל היעד שלכם, כך תשכילו אתם ובעלי החברה לבניית האתרים לייצר חנות מקוונת שתגדיל באופן ניכר את הרווחים מן העסק.


חנות אינטרנטית



כל הזכויות שמורות לפיקסלית בע"מ - בניית אתרים | טלפון: 03-5180841 | פקס: 03-5490245 | נחליאל 17, ת"א, 65609